UWAGA: Do końca listopada nie będą realizowane wysyłki. Przebywamy na Bali przygotowując nową kolekcję. Złożone w tym okresie zamówienia zostaną wysłane 2 grudnia.
Reklamacje i zwroty
§ 1. Reklamacje
Towary oferowane w galerii Adorre są wykonywane ręcznie, z użyciem naturalnych
materiałów, kamieni szlachetnych i półszlachetnych. Wiele z ich naturalnych cech jak różnice w kolorze
czy wielkości poszczególnych elementów, spękana czy porowata powierzchnia, stanowią o ich wyjątkowości i
nie będą uznane za wadę podczas reklamacji.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Przedmiotu zamówionego z otrzymanymi,
wynikające z różnicy w ustawieniu monitora Kupującego (np. różnicy w barwach) nie stanowią podstawy do
reklamacji Przedmiotu.
Jeżeli po otrzymaniu zakupionego przedmiotu Kupujący stwierdzi w nim wady powinien niezwłocznie
skontaktować się ze Sklepem wysyłając e-mail zawierający imię, nazwisko Kupującego, nr Zamówienia, numer
Artykułu i dokładny opis stwierdzonej wady. Następnie po otrzymaniu odpowiedzi od Sklepu zawierającej
szczegółową procedurę reklamacyjną, przedmiot należy odesłać na adres podany w zakładce Reklamacje i
zwroty wraz z dokładnym opisem wady za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłką polecona priorytetową o
zadeklarowanej wartości). Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Przedmiot z
wadą zostanie przez Sklep naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli nie będzie możliwe naprawienie
Przedmiotu, Kupującemu będzie zwrócona równowartość ceny Przedmiotu (z kosztem wysyłki i kosztem wysyłki
zwrotnej do Sprzedającego).
W przypadku niedotarcia lub uszkodzenia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej procedura
reklamacyjna przebiega zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej. Reklamacje rozpatrywane będą więc jedynie
na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności pracownika Poczty Polskiej.
W przypadku niedotarcia lub uszkodzenia przesyłki wysłanej za pośrednictwem innego doręczyciela niż
Poczta Polska mają zastosowanie procedury reklamacyjne odpowiednie dla danej firmy spedycyjnej.
W przypadku niedotarcia przesyłki do adresata wskutek podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu
odbiorcy (także, gdy podmiot dostarczający przesyłkę uzna podany adres za niewystarczający lub
nieprawidłowy), wszystkie koszty związane z doręczeniem (także ponownym) przedmiotu ponosi Kupujący.
§ 2. Odstąpienie od umowy
Kupujący może odstąpić od zawartej na odległosć umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od
daty otrzymania towaru przez Kupującego pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów:
zwracany przedmiot nie może być uszkodzony
zwracany przedmiot musi być w oryginalnym opakowaniu
zwracany przedmiot nie może nosić żadnych śladów użycia
zwracany przedmiot nie może być niekompletny
wraz z przedmiotem musi być odesłany paragon, który był dołączony do zamówienia
O chęci zwrotu Kupujący musi poinformować mailowo Adorre nie później niż 14 dni od otrzymania
przesyłki.
Zwracane przedmioty należy odesłać na adres korespondencyjny:
ADORRE
ul. Tymienieckiego 25c/421
90-350 Łódź
tel. 607 345 978
Ryzyko i koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujący zwracający przedmiot. Przedmiot musi być odesłany niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu. Zwrot należy wysłać odpowiednio zabezpieczony, przesyłką poleconą. Nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem. Wraz ze zwracanym przedmiotem należy przesłać dowód zakupu w postaci paragonu. Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe Kupującego, w ciągu 14 dni roboczych, z potrąceniem kosztów przesyłki.
Zwrotowi nie podlegają:
przedmioty wykonane na indywidualne zamówienie kupującego oraz modyfikowane na życzenie
klienta
przedmioty uszkodzone
przedmioty używane
przedmioty bez oryginalnego opakowania
przedmioty niekompletne
przedmioty przysłane z paragonem, a zwrócone bez niego
przedmioty, które Kupujący chciałby zwrócić po upływie 14 dni kalendarzowych od daty ich
otrzymania
Zwrot części Towarów: W przypadku gdy kwota zamówienia uprawniała Kupującego do darmowej dostawy i
Kupujący z tego uprawnienia skorzystał a następnie zdecydował się na częściowy zwrot zakupionych
Towarów, Sprzedający obciąży go kosztami przesyłki, jakie Kupujący musiałby ponieść dla pozostałej
części zamówienia. Opłata ta będzie potrącana ze zwracanej konsumentowi kwoty.