regulamin

Informacje o firmie

Właścicielem galerii i sklepu z biżuterią jest firma:
ADORRE Małgorzata Zbęk
ul. Tymienieckiego 25c/421
90-350 Łódź
NIP: 821-221-76-65, REGON: 101258358

I. Realizacja zamówienia

  1. Adorre prowadzi sprzedaż rękodzieła za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronach galerii.
  3. Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
  4. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki podane w dalszej części Regulaminu.
  5. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon, który stanowi podstawę do ewentualnego zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru.
  6. W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia, zostaje ono anulowane a produkt ponownie wystawiony do sprzedaży.

II. Płatności i wysyłka

  1. Metody płatności:
    • - przelew bankowy (przedpłata na podany w potwierdzeniu zamówienia numer konta)
    • - odbiór osobisty (płatność gotówką)
  2. Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej (paczka priorytetowa) w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania należnej kwoty na naszym koncie.

III. Reklamacje i zwroty

  1. Towary oferowane w galerii Adorre są wykonywane ręcznie, często z użyciem naturalnych materiałów, kamieni szlachetnych i półszlachetnych. Wiele z ich naturalnych cech jak różnice w kolorze czy wielkości poszczególnych elementów, spękana czy porowata powierzchnia, stanowią o ich wyjątkowości i nie będą uznane za wadę podczas reklamacji.
  2. Jeżeli po otrzymaniu zakupionego przedmiotu Kupujący stwierdzi w nim wady powinien niezwłocznie skontaktować się z Adorre podając dokładny opis stwierdzonej wady.
  3. W przypadku niedotarcia lub uszkodzenia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej procedura reklamacyjna przebiega zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej. Reklamacje rozpatrywane będą więc jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności pracownika Poczty Polskiej.
    W przypadku niedotarcia lub uszkodzenia przesyłki wysłanej za pośrednictwem innego doręczyciela niż Poczta Polska mają zastosowanie procedury reklamacyjne odpowiednie dla danej firmy spedycyjnej.
    W przypadku niedotarcia przesyłki do adresata wskutek podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu odbiorcy (także, gdy podmiot dostarczający przesyłkę uzna podany adres za niewystarczający lub nieprawidłowy), wszystkie koszty związane z doręczeniem (także ponownym) przedmiotu ponosi Kupujący.
  4. Zgodnie z prawem Kupujący może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów:
    • - zwracany przedmiot nie może być uszkodzony
    • - zwracany przedmiot musi być w oryginalnym opakowaniu
    • - zwracany przedmiot nie może nosić żadnych śladów użycia
    • - zwracany przedmiot nie może być niekompletny
    • - wraz z przedmiotem musi być odesłany paragon, który był dołączony do zamówienia
  5. O chęci zwrotu Kupujący musi poinformować mailowo Adorre nie później niż 10 dni od otrzymania przesyłki.
  6. Zwracane przedmioty należy odesłać na adres Adorre. Ryzyko i koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujący zwracający przedmiot. Przedmiot musi być odesłany niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu. Zwrot należy wysłać odpowiednio zabezpieczony, przesyłką poleconą. Nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem. Jeżeli wraz z przedmiotem dostarczony był paragon, to musi on zostać odesłany wraz z przedmiotem. Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe Kupującego.
  7. Zwrotowi nie podlegają:
    • - przedmioty wykonane na zamówienie
    • - przedmioty uszkodzone
    • - przedmioty używane
    • - przedmioty bez oryginalnego opakowania
    • - przedmioty niekompletne
    • - przedmioty przysłane z paragonem, a zwrócone bez niego
    • - przedmioty, w których na życzenie Kupującego dokonano zmian: np. materiałów, czy też rozmiaru
    • - przedmioty, które Kupujący chciałby zwrócić po upływie 10 dni od daty ich otrzymania

IV. Polityka prywatności

  1. Dane podawane podczas realizacji zamówienia są wykorzystywane wyłącznie dla potrzeb galerii internetowej Adorre, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833). Dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.
  2. Galeria Adorre zastrzega sobie prawo do wysyłania swoim klientom na ich skrzynki pocztowe wiadomości o nowościach i promocjach. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania takich informacji.
  3. Prawa autorskie do treści strony, prezentowanych zdjęć oraz projektów wyrobów są własnością firmy Adorre Małgorzata Zbęk. Wykorzystywanie ich przez osoby trzecie jest niezgodne z prawem.